thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Watt, dönice :)

Kategori: En vardag

Hittat ny energidricka nu. WATT. Den var ju helt ok faktist. Dock 10kr/st. Men vafasen, funkar ju när man är seg som sjutton :) Tror dock inte att man ska dricka den allt för ofta. ^^

Blir att gå ut ikväll igen då. Rätt nice, regnar ju inte (än iallafall). :) Solen kom fram och började mysa med oss för ca ½h sedan. Görnice. JO var på stan förut. Hittade en vårjacka nu! :D Har letat som en galning, och nu har jag faktist hittat en jag gillade. Har dock inget kort på den, men ni får klara er ändå ;)  Den är från Cubus - Herravdelningen. Det var rea på den så från 399 ner till 199. Tycker jag var ett bra pris. :) För en gångs skull hittar man en jacka som inte stramar åt. Alla andra har gjort det, stamar åt och så kan man knappt stänga dem :/

Nästa vecka blir det Mem på måndag, sedan Swedbank resten av dagarna skulle jag chansa på. Roger skulle jobba över, och jag kan inte ta mig hem från Mem själv eftersom jag inte har körkort :/ Men swedbank duger finfint :) Där vet jag ju iallafall vad jag ska göra + att jag har roligt sällskap :D


Niklas, kom ihåg att jag tycker om dig älskling<3 (:
Saknar dig sötnos, vi får ses snart tycker jag nog ;) Nästa helg vill jag vara med dig! Tror nog inte du skulle ha så mycket mot det heller (om du nu inte ska göra annat förstårs.) :) Me like you sweetheart!<3

image203

Kommentarer


Kommentera inlägget här: