thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Är det verkligen så konstigt?

Kategori: En vardag

Jag kan med ärlighet säga att jag aldrig har velat bli modell. Vi diskuterade det på mias fest, så sa jag det rakt ut. De blev chockade och frågade varför. Mja alla vill inte bli modell? Jag känner att det är lite slöseri för min del. Vill jag se ett kort på mig själv, så tar jag ett :P Menar, jag vill inte visa upp mina nuna för hela Sverige. Dock när jag var liten ville jag bli frisör, men bara för att jag trodde att man fick klippa bort massor hår ;D

Var i linköping igår och såg på film hos Kalle :) Nakna pistolen 1 & 2. Gu, var evigheter sedan man såg dem! Men de är lika roliga varje gång ändå! ^^ Så pendeln hem runt halv nio (fastän jag ville stanna kvar lite längre ^^) och hem till Joel. Där satt han och Rickard och söp ner sig, spelade gitarr och nördade ;)


Joel till vänster och Rickard till höger

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Jag har heller aldrig velat bli modell. Dock skulle det vara kul att bli proffsfotad för sin egen skull, typ med familjen/pojkvän/vän och sätta upp som tavla. men modell, nä det vill jag inte

    2008-11-02 | 23:21:35
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: