thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det var bara frågan om NÄR

Kategori: En vardag

Har gått och blivit förkyld.. igen. Hade skapligt ont i halsen igår och hela natten, men har så mycket slem i halsen att det inte känns nu. Så slem är bra till något iallafall! ;D Men som jag säger, så länge jag inte har feber så går jag ut! ^^ (om man inte hade fått tillbaka kötelfebern, då skulle min farmor strypa mig om jag reser mig ur sängen eller soffan! Fick världens mordblickar när jag hade det förra gången. Jisus, scary grandma! :o)

Ska till linköping idag, trotts att mina kära familj inte tycker jag borde :) Skickade mess till K-J om hur läget var, och vet ni vad han svarade?! :o 
"mmm, och om du inte är ordentligt påklädd när du kommer så blir jag sur.. och inget stressande idag!!!"
Inte mitt fel att jag nästan jämnt är stressad ;o men iof.. man kanske ska tänka på att lugna ner sig när en halskötel är svullen. Farmor skrämde upp mig med att man kan få problem med hjärtat annars :s MAH...

Nog om sjukdomar!
Vill rekomendera är låt som är hur bra som hellst. Bon Jovi - Always. Den är så fin, samtidigt som den är sorglig. Rätt gammal, men hans äldsta låtar är bäst enligt min mening :)

Kommentarer

  • Matilda säger:

    ja, det är jättefarligt att tr'na med ont i halsen, man kan ju få hjärtmuskelinflammation och anant farligt. Folk har dött av det! Dock inte av att gå lite, men verkligen träna och ta ut sig.



    Jag får ju alltid gära jäkla hjärtprover, massor ssladdar som sitter på kroppen, för att se så det inte hänt något eftersom jag blir så lätt sjuk. och jag haritne varit EN ENDA GÅNG den här terminen, men i natt fick jag feber och skitont i halsen, men jag måste till skolan iallafall. så typiskt när jag väl hållt mig frisk.

    2008-11-10 | 09:06:17
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: