thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dont hide what you feel inside

Kategori: En vardag

Var och såg Madagaskar 2 med Robin igår. Den var grym! MYCKET bättre än ettan! :D Fullkompligt värd pengarna, det kan jag lova. Skrattade mig genom hela filmen :) Värd att se, jag lovar!
Sen på kvällen åkte jag hem till Joel och spelade Call of duty och såg på Welcome to the jungle. Åkte dit runt 8 och kom hem runt halv 3. Hur kul som hellst :D Det är så kul att restas med Joel genom att säga A men inte B, för då kan han sitta i 2h och bara fundera på vad man menade med det man sa! ^^

Ska snart ut och åka bil med Joel :) Se om man kanske hittar på något kul att göra (knappt troligt så dags här i stan). Men någon hittar vi alltid på :D Hoppas det är stjärnklart! Älskar att sitta och leta efter stjärnor i kylan =) Synd bara att man inte har en funktionell kikare så man kanske hade kunnat se dem lite bättre. Ska se om jag hittar pappas trasiga gamla, hoppas på att den funkar :) Ta med kameran och kanske få några kort också! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: