thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Now, lets put a smile on that face

Kategori: En vardag

Träningen idag var lite seg, hade inte så mycket fantasi. Tur att jag hade Moa där, annars skulle det blivit segare :P Dock skrattade jag nästan oavbrutet! Töserna är rätt roliga när dom väl kommer igång, låter som en hönsgård! :P
Vi brukar spela match i en kvart, alltså 18.15 - 18.30. Klockan var 17.45:
Jag: Nej nu kör vi match
Lova: VA?!?!?! redan?! :o
Jag: ja, eller du kanske inte vill? :)
Lova: SÅKLART :D
Jag: Ja, men dåså :)
Lova: Så.. du kan vara snäll?! :o
Jag: Ja, idag känner jag mig snäll :)
Lova: Omg.. DU ÄR SNÄLL!! :D

Hm, det fick mig att tänka till lite.. Jag kanske borde vara snäll lite oftare? ^^ hm.. NE :D Blir jag det så uppskattas inte småsaker på samma sätt. Kör fys rätt ofta för att ge dem kondition, OBS! Fys på DERAS nivå. Tro nu inte att jag kör slut på barnstackarna! :D


Nu är jag iallafall klar med mitt PM till svenskan, hoppas det blir bra nu bara ;o Iof brukar han bli nöjd med det jag lämnar in, så ska bara få det att låta bra på redovisningen med :) Så har jag pluggat lite natur, kan det mesta men ska kolla genom det sen innan jag går och lägger mig och hoppas på att jag klarar provet imorgon.
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: