thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Skön dag ändå

Kategori: En vardag

Idag har var en rätt bra dag. Fick sluta 1 pga vi inte hade nått att göra! Vi ska renovera en av kuratorerna på skolans rum, så vi (sara alltså) spacklat och jag täckt golv. Men eftersom det ALLTID ska vara torktid på allt så kunde vi inte börja måla. Så mja, skönt med relativt kort dag :) Ska bara ta det lugnt ikväll, känner inte för att festa eller gå ut alls. Så bara sitta här eller se på film! (Mer troligt det första alternativet!).

Imorgon ska jag till linköping och va med K-J :) Kommer bli nice! Han lovade att om jag blir värre imorgon (har åkt på en förkylning som satt sig i halsen) så skulle han bädda ner mig och göra te! MYS :D

Annars är det väl inte så mycket mer att skriva, i guess. Måste ner på stan innan måndag och köpa födelsedagspresent åt Rambo (hon fyller på onsdag) men eftersom jag nog inte kommer träffa henne då, så får hon den på träningen :) Tror jag vet vad jag ska köpa, men kan inte skriva ifall hon läser detta ^^

JO! Whitesnake spelar i stockholm den 16/12! Vill dit och

Kommentarer


Kommentera inlägget här: