thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Who would trade his karma for my kingdom?

Kategori: En vardag

Var sjuk igår, mådde verkligen risigt så stannade hemma så jag skulle orka göra nationella idag. Tog 1h & 20min så var jag klar. Vet dock inte om det var MVG nivå på de jag skrev, eftersom jag mest bara skrev åsikterna jag har istället för att jämför så mycket som möjligt. Men det stod att jag kunde välja, så chansade :)  Ledig resten av dagen. Skulle behöva åka ner på stan men orkar verkligen inte. Huvudvärk och det bara rinner om näsan >_<

Måste nog börja skriva loggbok till projektet med. Vi glömde det sist, men iof kan det bli lite svårt eftersom vi inte är i rummet och styr just nu. Så får skriva det lilla vi gjorde sist, sen fortsätta nästa vecka. Båda imorgon och fredag kommer gå åt till kuratorns rum om jag gissar rätt. Kanske hinner med lite i rummet. Det är bredspackling på G, så måste ha en hel dag för att få det klart. Blir inte bra att sluta mitt i väggen. Visst, det går, men det blir inte bra! Får lösa det.

Innebandyn!
Träningen i måndags var riktigt kul att se. För två veckor sedan när vi körde lekmatch så sprang tjejerna lite som dom ville, spelade skolinnebandy. Nu börjar de faktist gå in för det, de börjar förstå hur grundspelet är :) Det är skitkul att se! Blir en del fys, men de måste ha lite för att förstå bättre hur vi menar med maekeringar och att gå på mer. Så vi körde "hav skepp & land" för att få dem att tänka till en extra gång. Det märktes även på lekmatchen, de tänkte ett steg till och inte bara sköt i väg bollen :) De lär sig fort de små busarna! ^^
Men hädan efter kommer jag nog att ta med min egna klubba. Har lånat en ur väskan, men kan tamesjutton inte skjuta som jag ska med den. Min klubba är helt klart bäst! :D Exel<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: