thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

En del saker är bara för mycket.

Kategori: En vardag

Satt och kollade på en blogg där det fanns bilder från en studentbal då jag kom att tänka på våran bal. Det sägs att alla ska få vara med, men så vitt jag vet så får inte vi 'arbetare' vara delaktiga :s Är det inte den sortens diskriminering som skolan vill sätta stopp för? Jag är inte 100% säker på detta, men pratade med treorna från förra året. De sa att för det första så fick de inte ens veta någon om balen, för det andra blev det inte inbjudna. Och för det tredje var det en som frågade, men de hade sagt att det inte var något för bygg. MHM, diskrimineringsutrotning my ass! :)

Nu är min praktik slut! Ska bli skönt att få koppla av lite, men jag känner ändå att det kommer saknas något. Fick en biocheck på 300kr som tack för att jag varit till sån stor hjälp + att jag ska få en hel verktygslåda :) Inte fyskam! Synd bara att jag ska byta firma tills nästa period. Men det blir nog nyttigt :)
Så nu är jag ledig i nästan två veckor. Ska till skolan på måndag, sedan är det inte mer :) Tandregleringen på onsdag, sen bär det av till LUND i fyra härliga dagar! Jag kan knappt bärga mig :D Vill åka nuuuu!

Har kommit på en perfekt julklapp, nu måste jag bara jämföra priserna på marknaden ;D
-hemligstämplat eftersom jag vet att personen/personerna läser detta *pikpikpik*- ^^

Kommentarer

  • Robin säger:

    Man kan ju inte ha massa kladdare hoppandes på borden ;)

    2008-10-17 | 20:22:22
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/
  • Matilda säger:

    varför byta firma? :S



    och det var byggklasser på balen förra året när jag var där :P så det är nog ingen fara! alla får ju komma, jag fick ingen inbjudan, man bara anmäler sig :) sen kommer väl ni få ta reda på det mer eftersom ni är på praktik, men lovar, ingen fara, ni får med komma, om tom folk som ej går i de komunala får så :)

    2008-10-17 | 23:20:01
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: