thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Helnöjd! :)

Kategori: En vardag

Ja så har man varit i storstaden. Kan med lugnhet säga att Stockholm verkligen inte är min grej. Känndes inte ens kul att gå där om jag ska vara ärlig. Trivs bättre med malmö, på något sätt kändes det intressantare. Kanske för att det är längre bort och inte lika bökigare? Hur som haver så kom jag hem med en In Flames flagga som snart ska upp på väggen och mina efterlängtade dreads. De var tillochmed billigare än vad det stod på nätet :) Helnöjd! Dock måste jag testa mig fram lite i hur jag ska få dit dem utan att spännena syns. Men tills dess funkar mössan skitbra :D Dock lägger lägger jag bara in bilder på det jag köpte, tar stockholmsbilderna senare :)

 
Tajmahal 125:-


"Emobutik" 79:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: