thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

In Flames we trust!

Kategori: En vardag

Äntligen, alla album! :D In Flames<3

Var och bowlade igår med madde & turtles :) Resultaten ska jag nog inte skriva.. kan säga som så att.. tja, jag torsdgade big time! Men jag brydde mig faktist inte, vilket jag brukar ;P Men vi hade så kul, så det var toppen iallafall :D Så fick jag ju ett par strikar med så jag är nöjd ;) 4 serier på 1½h. Inte dåligt :) Sedan hem till Markus, sov där tills idag. Mys! Spelade lite Wii, dock sög jag rätt mycket på det också, utom bowlingen. Varför var jag bättre där än irl? ^^

Så har jag plockat iordning på rummet idag. Fick ännu en gång pikar om att man måste gå slalom. Så nu ligger det inte så mycket på golvet, bara skolsakerna som jag lagt på en hög. Arbetskläderna ligger insmockade i hyllan. Har tillochmed vikt dem! Ducktiga mig ;D Men hursomhavet så kan man nu gå rakt i rummet.


Höstigt värre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: