thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kommer minnas förevigt

Kategori: En vardag

Kom hem idag, tror vi var hemma runt 15.20, så fick vi skjuds hem av kenna. Riktigt skönt att slippa åka spårvagn med den tunga väskan :) Iof lånade han våran bil medans vi var borta, men ändå ;)
Vill tillbaka! De här 4dagarna gick påtok för fort! (som det alltid gör när man har kul). Men hade det görtrevligt :) Lika kul som i sommras! Vi var över till danmark igår, kom hem med lite sånt där.. ja, ni vet som man köper i danmark ;D Dock var det nog bra att mamma sa att jag inte skulle köpt den sista, var snortungt att bära på! Känner mig rätt duktig ändå, hade packat så praktiskt att det max tog 5min att packa upp allt ^^ *DUKTIG* haha! Blev inte allt för många kort, men en del iallafall. Har ju kort från i sommras så behövdes nog inte många mer ;) Tack moster och alle för denna gång!

Nu är det höstlov :) Inte för att jag märker av det nu när jag redan varit ledig i en vecka. Men ska bli skönt med lite ledigt :) Passa på att njuta för fulla muggar när det inte lär bli mycket ledigthet efter sommaren :)
På lovet:
- Linköping och se liveband med Marcus
- Plugga röven av mig till provet 4/11.
- Linköping med Sara
- Plugga ännu mer, (SKA få G)
- Göra klart mina teckningar
- Träffa vännerna (som jag tyvärr inte haft tid att träffa så mycket :/)
- Band of brothers maraton


bjussar på mig och mitt lilla smile ^^

Kommentarer

  • Adam säger:

    Satsa aldrig på G. Satsa på VG så du har marginal :)

    2008-10-28 | 02:14:28
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • Moster & "morbror" säger:

    Du är alltid hjärtligt välkommen gumman! Karm på dig!

    2008-11-01 | 14:31:50

Kommentera inlägget här: