thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lund lund, härliga lund

Kategori: En vardag

Moster och resten sitter och tittar på tv. När moster satte på idol så stod jag inte ut längre. Så satte mig här, kan berätta lite om dagen hittills :) Kom igår runt 9, var dyngtrött kan jag lova! Men lyckades hålla mig vaken till halv tolv iallafall ^^  Idag var vi inne i malmö, köpte min jacka som inte finna kvar i norrköping. Blev skitglad! :D Dock blev det den svarta, för pappa och alle fick vara mitt smakråd (pappa brukar alltid ha rätt i sånafall!). Döskön :) Blev även en present :)
Imorgon ska vi till danmark! Se om jag kanske hittar några roliga presenter där också! :)

Har dock inte tagit några kort än, eller jo på SF butiken eftersom pappa proppsade på att jag var tvungen för att syster MÅSTE ha kort där (när vi redan har ett?) Iallafall, ska inte glömma kameran imorgon ;P
Lite tråkigt att vi ska hem på söndag. Vill stanna här nere, trivs hur bra som hellst :) Har velat lite på det här med att flytta ner, men varje gång jag varit här så känns det som hemma ungefär!

... Hör att moster har karaoké till Singing-bee där ute i vardagsrummet.. mja, det är ju inte westlife iallafall! ^^

Kommentarer

  • Cila säger:

    Hoppas ni har det bra :)

    2008-10-25 | 12:55:02

Kommentera inlägget här: