thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nu ska det passas på!

Kategori: En vardag

Ska passa på att köpa julklappar och födelsedagspresenter nu när jag ska till lund :) Även en vinterjacka så jag slipper frysa som en naken hund. Även se om jag hittar något läckert till örat :) Så måste jag såklart se om det finns fler flaggor! Har änsålänge varit lite för lat för att sätta upp min älskade In Flames flagga, men ska försöka få upp den idag (om någon här hemma vill hjälpa mig *blinkblink*). Känner inte direkt att jag har något behov av kläder, mer än ett par brallor förstårs. Förstår inte att det ska vara så tråkigt att shoppa? >_<

Nu vet jag ännu en tatuering jag ska ha! Nu ska man bara våga sig till tatueraren också! :P Men den kommer förhoppningsvis bli läcker :) Ska be tatueraren att skissa om den lite, så det inte bli så mycket skuggor, detaljer och sånt där. Tror det blir för plottrigt annars! Den ska inte se ut så som bilden, men något liknande iallafall :)


från: google!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: