thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Tillägnad de allra bästa.

Kategori: En vardag

Detta inlägg vill jag tillägna de bästa jag har i min närhet. Min familj
Efter 18års gnäll, skrik, tjaffs och diverse jobbigheter jag haft för mig så står dom fortfarande kvar för mig. Varje problem jag har så finns dom där för mig. (Även fast jag är lite trögfattad och för det mesta inte riktigt vill inse vissa saker ;D). Alla bra saker, dåliga saker, halvbra saker.. allt har jag fått hjälp med. De lyssnar alltid, finns alltid där för mig. Vad det än är. De bästa minnena har jag med dem, alla saker vi gjort (som jag har hälften på kort). Jag älskar det att vi kan prata om precis allt. Att jag kan komma hem, må dåligt och veta att jag har någon att prata med om jag behöver det.
Ni vet att jag älskar er.. även om jag inte säger det rakt ut. (vilket jag borde göra).
Jag älskar er, det kommer jag alltid att göra. Vad som än händer<3

Kommentarer

  • Moster & morbror!!! säger:

    Snygga bilder men jag kan inte komma ihåg att jag och catta har klätt ut oss till Lenta och Sussi någon gång eftersom det är väl oss du menar ... ;-P

    2008-10-16 | 19:45:09

Kommentera inlägget här: