thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

and i'll show you what i can be

Kategori: En vardag

Har fått ett Nickelback ryck nu. Lyssnar och lyssnar.. och lyssnar. Lär tröttna snart, men gillar dem :) Ungefär som jag fastnat för "Kid rock - all summer long". Det är faktist skönt att lyssna på, trotts att jag ogillade den förut!
Och nu kanske folk undrar vad jag gör hemma såhär dags? Mjao ska egentligen vara på praktiken nu men jag vaknade imorse med världens huvudvärk och kallsvettades. Trodde jag hade feber men hade inte det. Så jag chansar på något helt annat. Jag tycker inte om det här perioden jag hamnat i nu..

Haft piercingen i fem dagar nu. Allt är lugnt :) Bortsätt från att det svullnat upp långt ifrån piercingen, sådär i mitten av hela örat på brosket. Inte massor, men de är ändå så man börjar undra. Men man kan ju inte räkna med annat när det inte ens gått en vecka! ;p Fortfarande skitnöjd med den :D

Funderar på att gå ner till Willys en sväng, köpa hem Cola Zero och svulla bara för att! Kanske se på film ikväll då alla andra verkar gå ut till Hugos ikväll ;p Man behöver en pause från allt annat ibland. Dock inte på detta sättet >_<
Har nu 7v praktik kvar. Vet inte om de är mycket eller lite. Jobbet vi gör nu är skitsegt. Stor privatlyxvilla. Badrummet jag håller på med är way större än mitt sovrum. Stor jaccuzi, bastu, dusch.. men toan är i ett annat rum eftersom de inte får plats där inne ;p & dom rummen ska jag göra. Dreglar som fasen när man går in där. Hur läcker som hellst! ^^

Kommentarer

  • Adam säger:

    Har lite svårt för Nickelback faktiskt. Faller inte riktigt för den där typiska rockballadsrösten. Har ett par bra låtar dock :)

    2008-09-06 | 21:02:00
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • Adam säger:

    Så är det. Det är väl mest synd om mig som inte får privilegiet att njuta av musiken.

    2008-09-06 | 22:33:57
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: