thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det må jag då säga!

Kategori: En vardag

Jag kan erkänna, jag är avunsjuk på folk som kan sjunga. Tänk att kunna sjunga, utan att antingen få en kudda i ansiktet eller att någon höjer volymen på musiken ;). Hm.. för sent för sånglektioner? (A) Eller ska jag hålla mig till att få spel på gitarren när jag inte hänger med på strängarna? ;P

Framöver:
17okt - Praktikperioden slut
22okt - Tandregleringen (var någe länge sen jag var där!)
23okt till 26okt - Lund/malmö
27okt - Madde blir 17!
27okt till 2nov - Höstlov
+ massa hockey ^^

mjaa om man skulle tvätta piercingen och krypa ner i säng! Imorgon blir det pluggande (hah, vi får väl se hör jag böckerna garva..) eftersom jag har prov i naturkunskap på måndag. YEY vad viktigt det är att veta hur en svamp förökar sig. JAG ÄR SÅ INTRESSERAD - lär mig. (Ursäkta min överdrivna sarkasm).




BTW. Kan inte bestämma mig.. färga håret chokladbrunt igen.. eller ha som jag har nu?

Kommentarer

  • Matilda säger:

    chokladbrunt! det är supersnyggt med mörkt hår till hösten, och du passar asbra i det! tycker du är superfin i mörkare hår med bruna ögon :)

    2008-09-19 | 12:07:59
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • Robin säger:

    CHOCO! :D

    2008-09-19 | 21:06:11
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: