thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Here i go again

Kategori: En vardag

Orkar knappt blogga längre. Känns som jag inte skriver något vettigt iallafall ;p Speciellt inte när mor, moster och syster läser ;) SNOKERS! :D

Mja är skitglad trotts att jag är sjuk! Gått och blivit genomförkyld (tack markus! ;P). Så blir hemma imorgon trotts att jag känner att jag inte har tid att vara sjuk. Men hur som haver, HV71 vann över Frölunda med 6 - 2. Visst, de lekte väl ganska mycket med dem.. Men första perioden var nice när det var lite mer hockey :) Synd bara att de inte visar fler matcher på tv. Hade varit kul att se hela serien.. fast åandra sidan så kanske det inte hade varit så bra med tanke på att man suttit fastklistrad vid tv:n nästa varje kväll ;P

Nu har jag haft piercingen i 2v :) Ser kanon ut! Var lite smått svullet ett tag men det var inget som direkt såg allvarligt ut. Nu är den inte ens det :D I'm happy, hur nöjd som hellst :D Hittade en skitnygg stav på piercingaffären i stan. Dock såg den för kort ut. Men ska gå in och fråga om de har den i längre :) Hoppas på de iallafall. Den var gröööön :D

Och nu tänker jag bjuda på en bild.. på mig själv igen. 
Är jag inte söt när jag jobbar? ;D

Kommentarer

  • Cila säger:

    Snooooookar runt lite bara ^^

    2008-09-16 | 18:47:07
    Bloggadress: http://bloggis.se/Vinyl
  • Adam säger:

    Självklart ska thuna blogga!

    2008-09-17 | 02:05:33
    Bloggadress: http://amazingadam.blogg.se/
  • haha säger:

    rawr^^<33<33<33



    Bästis (a)<3

    2008-09-25 | 15:19:30

Kommentera inlägget här: