thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

hm, dags att lära sig kanske?

Kategori: En vardag

Hmhm, det känns lite pinsamt att jag varken kan lägga in nya layouter eller youtubeklipp på bloggen ;P Men jag är inte sådär.. jättehaj på koder och gud vet allt. (kanske inte ens är kodat till youtube?). Mja som sagt, pinsamt ;P Datorsnille? ehm NEJ :) Får fasen ta och lära mig ett och annat tror jag :D

Jag grämer mig över att jag inte fokuserade mer på tyskalektionerna. Tänk, jag kanske hade kunnat ett språk till nu! Men neeej, jag var för lat för att lära mig. Dumma korkade tonårsfasoner! Fast, om jag går några kurser så tror jag att det jag lärde mig skulle komma tillbaka till mitt extremt lilla minne. Vad tros? Inte för jag känner att jag har tid till det. Får plinka på gitarren istället, det är något jag iallafall lär mig fort på ;P


sånt här gör en glad (:
uppskattningar
!




Kelly Clarkson - because of you

Kommentarer

  • Cila säger:

    Dum di dum Gissa hur det gick Dum di dum Vilka vann Dum di dum (a)

    2008-09-25 | 21:33:00
    Bloggadress: http://bloggis.se/Vinyl
  • Susanne säger:

    Sv: Nä det menade jag inte heller. Men man måste börja uppskatta det positiva med ens kropp och utseende.

    2008-09-25 | 22:20:21
    Bloggadress: http://susannefors.blogg.se/
  • LieMie svarar säger:

    Nä, det är så sant det! Dexter ftw! :)

    Mvh LieMie

    2008-09-25 | 23:08:41
    Bloggadress: http://liemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: