thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Innuti bara rinner

Kategori: En vardag

Fyfan säger jag bara. Helt slut i hela kroppen! Dock varit en bra dag, trotts att jag höll på att svimma sista timmen. :) Kokgett i lägenheten vi jobbar i, tror det blev 30-35grader. Spelade ingen roll hur mycket man drack, för lite luft trotts att alla fönster var öppna! Bredspacklade sista timmen nämligen, inte det lättaste eller roligaste. Men man måste ju :P Satt och svor väldigt mycket för mig själv, tror jonas hörde en del!
Jonas: men hörrö, hur går det? Du ska vara klar med hela rummet om en timme! ;D
(Hade inte ens gjort en halv vägg)
Jag: HMMMPF!!
Jonas: kom igen, tempo tempo :D
Jag: ... käft! :o

haha, ja jag svär lite smått åt min handledare ;) Svär jag åt de andra, svär jag åt honom ;D Inte för att man menar det man säger då. Skönt med grabbar som tål saker och inte blir så gnälliga.

Hockey ikväll, HV71 - Skellefteå klockan 19.00. Comes on guys!



... Jo, förövrigt håller jag på med en ny layout :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: