thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Plugghäst? ehm.. nej?

Kategori: En vardag

Jag ska inte klaga, jag har sällan läxor & prov. Men ska plugga lite till idag, skriva klart uppgifterna och sedan försöka få dem att fastna! KOMMER GÅ SKIT! (nej, det kommer det inte. Men skriver jag att det kommer gå bra så går det dåligt!). In i skogen igen. Ska försöka att inte sitta och rita och citera låtar denna gången ;P

Just ja, var på stan med Robin igår. Köpte en foundation "MaxFactor Miracle Touch". Den verkar väl vara bra! Dock måste man ha mörkare puder på, köpte för ljus färg ;o men hellre det än för mörk och se ut som en.. ja ^^
Ska ner på stan imorgon med efter naturkunskapen (prov + labb) med syster. Till banken och sedan kanske köpa hårfärg! Har blivit övertalad att färga det igen! :) Chokladbrun, here i come!

Nej, nu ska jag kolla genom lite saker och sedan sätta mig med pluggandet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: