thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

your gonna miss me when i'm gone!

Kategori: En vardag

.. mer är så behövs inte skrivas om den saken.


Mja sitter och letar gamla videos på youtube. Finns hur mycket som hellst, man vill lyssna på allt på en gång! Men sen när man ska byta till den låten som hittar jag någon annan som är roligare! :D yummi!

Hm, ja. Så är jag inne på min Zero igen. Beroende, vad är det? :) Gottigott ju! Men det är ju inte så bra att dricka.. så.. lite.. som.. jag gör. Inte med tanke på att när vi var och pantade så var de flaskorna bara zero ;$ SÅ GÅRE!

Dagens spamm:
Thomas Ledin - En del av mitt hjärta

Kommentarer

  • Robin säger:

    Ye, you paint your hair choco :D me like very much, very sexy :D

    2008-09-20 | 18:43:00
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: