thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ahrg, i'm a pirate!

Kategori: En vardag

Kom nyss hem från gymmet :) GÖRSKÖNT!
Syster har födelsedagskalas därnere med sina vänner, så när tårtan kommer fram ska jag försöka vara snabb nog att få en stor bit ;) Älska systers tårta<3 & muffins.. & bullar :D

Dagen började lite stressigt. Förstår inte varför jag stressar upp mig själv när jag går på stan? Kan det ha att göra med att det är så förbannat tråkigt? Iallafall..
Åkte med familjen ner (de skulle till farmor, så de släppte av mig i stan). Hämtade mina linser, köpte present åt syster och värdekort till spårvagnen. Dum som jag var så glömde jag ju värdekort till mobilen! -do'h-. Sedan på bussen hem till farmor. Vidare efter fikat så åkte vi till hagebycentrum och handlade lite, sen hem för att äta innan träningen. 1½ timme senare åkte vi till gymmet. Det var först när vi åkte från farmor som solen kikade fram.. UNDERBART :D Got to love it! Nu sitter jag här med ett ömmande knä och små mensvärk, men är glad ändå! ^^
Fick ett brev från tandregleringen idag med, som jag måste ringa till och boka om tiden. Den är på samma dag som vi åker till ullared tyvärr. Men det fixar jag imorgon :)

Ush, tycker synd om min tant. Madde hade världen otursdag igår ;/ Behöver ju inte gå in på alla saker som hände, men hon kommer få hoppa på krykor nu närmsta månaden! Förhoppningsvis är de inget brutet eller sprucket.
Krya på dig tant, hör av dig när du vill ha sällskap så kommer jag med pokerväskan :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: