thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

AJ!

Kategori: En vardag

Var på kk idag. Har ett ord för att beskriva allt: AJ! Satan, det gjorde ont. Kunde fasiken inte sitta på ett tag! Men nu ska jag iallafall få nytt preparat (som även de kommer kännas) och förhoppningsvis få normalt. Funkar inte det, så vet jag inte vad vi ska göra. Finns ju tyvärr inga mirakelkurer! Ska tillbaka den 20Maj, om jag inte bangar! Tog även stick i fingret (som jag hatar) och hade även nu hög järnhalt. "dricker du för lite?!"..mja.. egentligen inte? Tycker jag pimplar vatten som en tok! Men inte tillräckligt tydligen ;o Aja, nu är det lugnt fram till 20 Maj. Har mycket att tänka på. (PIK MATILDA, behöver ditt stöd. PUSHA MIG!). Hoppas det funkar! :) Ska få lugnande nästa gång, verkade som om jag var liiiite spänd och hade panik (A). Men ja, det kanske behövs, även fast det går fort ;P

Förövrigt har väl dagen varit okej. Vi hade en föreläsning i aulan med en snubbe som var med på Estonia. Otäckt att höra hur det gick till och vad som hände :/ Tycker synd om honom, trotts att han verkade må bra. 15 år sedan, en överlevare. Men det var ju som han sa; Att stå här framför er och berätta om det här, är ett sett för mig att bearbeta det som hänt. Strångt! En hjälte!

ÅÅÅH är fortfarande överglad åt att min SUDENTMÖSSA ÄNTLIGEN KOMMIT! :D tihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: