thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Äntligen!

Kategori: En vardag

Nu har jag äntligen hittat studentkläder! Så nu har jag det klart. Var på stan idag med syster och mor, hittade två tjocka tröjor som satt som smort (behövde fler såna) och studentkläder. Blev ingen klänning då jag och både mor och syster ansåg att det inte är värt. Jag passar inte i klänning (NEJ DET GÖR JAG INTE!). Visst, det kanske sitter brap å kroppen, men jag passar inte i det iochmed att jag har en sån annorlunda stil. De passar helt enkelt inte. Men istället blev det vita korta shorts, ett grått linne och en stor vit (halft genomskinlig) tröja över. Blev perfekt! Så har jag sailor skor till det. Så nu är det äntligen klart! Kan ta kort på allt senare och lägga in =)

Förövrigt har väl dagen varit okej i skolan. Blivit irriterad och skitsur ett par gånger (av den vanliga anledningen) men rätt kul som sagt ändå. Satt och pratade lite med Emelie som man inte träffat på länge, och så blev vaktmästeriet klart idag med. Eller ja, iallafall det vi skulle göra. Så nu på tidag börjar praktiken! Ska bli kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: