thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Börja med vettigare rubriker?

Kategori: En vardag

Nu sitter jag här.. med min saft.. Fun light Tropical fruit. Ska inte klaga, den är faktist skitgod :D Mene ja.. hade inte vart fel med lite cola zero inte! nej.. nu .. NEJ nu ska jag släppa den tanken!

Hörde att moster och alle förmodligen skulle komma upp nu i påsk :) nice!
Det enda jag än så länge har inplanerat är att fira syster. Sen har jag inget mer (jag som brukar planera massor?). Men rätt skönt att vara spontan ibland med! :) Så får helt enkelt se vad som erbjuds och vad jag har att komma med!
Ska försöka ta lite kort på den härliga våren iallafall, se om man kan åka ut till en sjö och fota lite. Bor ju i ett radhus och det närmsta man kommer vatten är det man har i kranen.. och toan då.. och ja just det, badhuset!

SÅ, klänning på studenten eller inte? Funderar på vita shorts och något snyggt vitt (annorlunda) linne eller topp..
esh, jag är så dålig på det här med kläder!

Funderar förövrigt på ifall jag ska sätta in staven i örat igen, eller om jag ska ha kvar ringarna?

Kommentarer

  • Matilda Frisk säger:

    klänning, inget att disskutera!

    2009-04-05 | 21:47:56

Kommentera inlägget här: