thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Bring me summer!

Kategori: En vardag

Nu har jag en hel del att skriva, så pass på! ;D

1. Hv vann första matchen mot Färjestad med 4 - 1. Skitglad :D Men tar absolut inte ut vinsten i förskott! Är bara glad att se när HV verkligen ligger uppe i toppspel igen :) När deras försvar näst intill är heltät, samt uppåtspelet har kommit igång. Synd bara på Petraseks hand!

2. Va och gymmade idag (första gången på 3½ år). måste bara säga: GUD SÅ SKÖNT. Jag älskar att träna! Hängde med pappa och tränade med honom och hans arbetskamrater på gymmet de har på jobbet. Hur kul som hellst, speciellt när dom hjälper till och visar hur man ska göra för att inte skada sig och uppnå effekt :) Muskler, here i come!
Ska börja komma ut och jogga, samt cykla, nu när värmen kommer :) Hoppas bara att bromsarna inte sagt upp sig igen, får isåfall blinka lite med Luukas om att komma ner och laga dem igen (A)

3. Nu är det bestämt, jag och mummel kommer på samma praktikplats :) Det är egentligen inget krav vi har, det skulle bara vara kul att få hamna på samma firma så man har någon att snacka med när man äter. + att vi blir alltid mer sociala när vi är med varandra (skumt nog?). Dock kommer vi ut lite efter de andra, eftersom jobben kommer med värmen! Men ändå, ser fram mot det som sjutton! :D Vi kommer inte jobba så mycket tillsammans, men det är alltid skönare att ha någon att åka till och från jobbet med samt äta med någon man känner lite bättre!

4. Börjar fundera vart min studentmössa tagit vägen? Hoppas den kommer nu till slutet av april! Beställde den hemifrån, så den blir hemskickad. Längtar lite smått om jag ska vara ärlig :D få ha det på huvudet.. men mest se så att den passar! Hoppas den inte är för liten -_-'

5. GE MIG SOMMAR! :D Sitter och lyssnar på sommarmusik nu mera för att få lite känsla av sommar. Det är hur underbart som hellst! ME LOVE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: