thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Du är ingen viktoria

Kategori: En vardag

Magnus uggla - viktoria

Mamma kom upp igårkväll med massor sajter med klänningar. Men hur kommer det sig att INGEN av dessa har en sån klänning jag kan tänka mig? Alla har bara massa plysh-plysh och är skuren under bysten. Jag vill ha en vanlig, som är skuren till midjan och är lite utsvängd. Gahr! Ska kanske på stan imorgon med mamma och se om det finns något i butikerna. Dock är ju alla svindyra, men ja. Kolla kan man ju iallafall. Kommer sucka, det vet jag. Hittar jag ingen, så går jag i jeansshorts och linne (trotts att jag kommer få mordblickar från vissa) ;)

Idag ska vi till brorsan och fira honom och Sandra (hans tjej). Han fyllde i mars, men ja han är lite seg med tider och så ;) Och ja, han fyllde 26 och Sandra fyllde 23. Han börjar bli gammal, nii-chan vår. Har tyvärr ingen bild på Sandra, men ska ta med kameran och filmkameran och få lite bilder =) Men här är nii-chan iaf! (btw, han heter Stefan).


Dock är bilden ganska gammal, den är tagen på systers student för
ca 3 år sedan! Men nyare bild kommer idag =)

Kommentarer

  • Joel säger:

    COOOOLT!

    2009-04-26 | 14:19:33
  • Matilda säger:

    kjol? jeansshorts behöver du inte ha, ha vita isf. säg till din mamma att betala studentklänningen då! eftersom den är till bröllop med

    2009-04-26 | 17:33:36
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: