thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Gimme gimme!

Kategori: En vardag

Ska till slaka (linköping) idag! Mobba Marcus ;D

Har träningsvärk! De gör ont, så jag skrattar halft ihjäl mig :D Men träningsvärk är nice, då vet man att man gjort något bra ;) Träning igen på tisdag minsann. Funderar även på att komma ut och cykla en stund snart. Men icke today, har inte tid, typ. Om det inte är skapligt skönt när jag kommer hem senare :)
Och hur smart på en skala är det att jag alltid glömmer ta min pollenmedicin? GAHR. Kliar i ögonen och näsan är täppt i princip hela tiden. Får komma ihåg att ta den innan jag åker sen! (och hålla tummarna för att den hjälper).

Syster satt inne i mitt rum igårkväll och gnällde över att jag måste städa Gav henne förslaget att städa själv, men det verkade inte sådär intressant. Hon var rädd för att bli attackerad av saker ;o Paranoid? Mmm JA!
Jag kollade även i garderoben. Kan säga som så att jag kommer svettas ihjäl i sommar,har nämligen nästan inga sommarkläder :D hah! Mja, tur att jag iallafal köpte shorts förra året i Lund! Syster frågar hela tiden om jag bestämt vad jag ska ha på mig påstudenten. Hur ska jag veta?! Jag är inte direkt bra på sånt. Jag nöjer mig med jeansshortsen, tshirt och en skjorta. Men det var ABSOLUT FÖRBJUDET. Såå, nu får hon tamefan hitta på något åt mig. SÅVIDA det inte är klänning eller kjol! Vill inte bli utskrattad ;o

Kommentarer

  • Matilda säger:

    herregud becca, klart du ska ha en klänning när du springer ut! förstår inte varför någon skulle skratta åt dig i klänning? du är tjej. skilland om denise i min klass kommer i klänning som är lebb och är "pojke", men du är ju en tjej. de som skrattar kan ju dö eller något. jävla töntar isf!

    2009-04-04 | 16:32:14
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: