thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Handling!

Kategori: En vardag

Ska snart iväg och storhandla med mamma och syster. Sedan blir det att åka och gymma och efter det hem och plugga! Så har en del att göra idag kan man säga ^^ Men ja, bättre det än att sova bort hela dagen.
Väntar på att syster ska ringa så vi kan åka iväg. Vi ska tydligen hämta upp henne på vägen (tror hon är i skolan?). Lite segt att bara sitta och vänta, men som det sägs "inget är som väntans tider!". SEGT - ehm ja. Och inte är det fint väder ida heller! Får hoppas det blir lite bättre sen när jag ska cykla till pappas jobb :) Ska möta honom där innan träningen. Känns som om jag blivit hur slö som hellst. Orkar inget! Och ändå cyklar jag varje dag. Visserligen kan det ju ha att göra med att jag glömt ta min pollenmedicin de senaste dagarna. MÅSTE komma ihåg den, annars lär det bli som det blev igår. Kändes som om jag höll på att kvävas när jag cyklade ;P Inte kul, men måste ha låtit kul :D Men nej, kom ihåg tabletten! Nog för jag har dålig kondition, men det blir ju inte bättre av att man inte kan andas pga pollen ;P

Nej nu blir det att läsa lite bloggar och göra mig klar! Tjing!

Kommentarer

  • Cajsa säger:

    den har kommit nu men det är fel på alla. det står "Skavdern" på skolan istället för "Skvadern" och sen står vårat namn dubbla gånger.

    2009-04-21 | 13:00:52
    Bloggadress: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: