thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hej igen!

Kategori: En vardag

Ja, kom hem för kanske en timme sen (drygt). Vi har till uppgift att skriva en uppsats om hinduismen eller Buddhismen, och självklart för min del blir det Buddhism :) Tycker det är så farsinerande! (stavning?) Så ska bli kul att sätta sig med det här :D Mummel och jag tar ut en kompdag (som vi ska ta ut!) för att plugga imorgon. Lika bra att komma igång på en gång så att säga. Men ska bli kul :D Ligger på G nivå nu, men gör jag ett riktigt bra jobb med den här "uppsatsen" så lutar det mer åt ett VG :) Ska göra så gott jag kan! (De är ju det enda jag har att plugga i vilket fall).
Så fick vi reda på att det är 8 veckor kvar till studenten. 8 VECKOR!. Jisus, vart har tiden tagit vägen? Av de åtta veckorna så är jag på praktik 5v. Menar, det var ju 1 mars nyss? Och har inte sett skymten av min studentmössa än. Men väntar som en iller på svar på mailen :) Skrev och frågade vart den tagit vägen! Men back to the thing - 8 VECKOR!
Oj, så nu att jag fått svar från studenmösseförsäljarna. Den har tydligen åkt till skolan den. Skumt, den skulle ju bli hemskickad ;o Aja, får kolla upp det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: