thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ibland går det lite för fort på tanjenterna!

Kategori: En vardag

En rättelse av mig, Moster och Alle gifter sig den 4 Juli. Då blir det lund minsann :) Eller ja, vart dom nu flyttar eftersom dom köpt nytt hus med! =) Längtar som tusan! Sitter och tänker på hur det vore att faktst flytta ner. Kommer änsålänge fram till: UNDERBART. Men sen åandra sidan vill jag hellst göra lärling häruppe så det blir klart. Vilket är 3 år. Men vadå, det kanske är mer värt det? Hursomhaver längtar jag ändå ner :) Träffa Sebbe, Tom & Richard :D

Letar fortfarande klänning till studenten. Hittade en perfekt klänning som jag verkligen kan tänka mig, men ja.. då måste vi snart höra av oss till farmors kompis så den blir sydd. Har letat runt på flera sidor på nätet, men tyvärr inte hittat något som jag kan tänka mig (ja, jag är väldigt kräsen med saker). Menar, ska jag ha den så ska jag ju själv vilja ha den på mig. Inte för jag från början ville ha det, men det passar ju så bra när jag ändå ska ha den på bröllopet :) Letar vidare! Ger det en chans till, sen ringer vi! (Även fast allt material kommer att kosta skjortan).


Gammal bild på mig (gick i nian)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: