thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ja huvalej!

Kategori: En vardag

Måste komma ihåg att ta hem mina verktyg. Måste måste! Vore lite klantigt om jag glömde allt tills praktiken!

Gud vad jag missbrukar Fun light saft. Det är inte någit hur mycket jag dricker det! Men ja, vad ska man säga. Det är ju bättre än cola iallafall :) + att jag får i mig vätska vilket jag är rätt dålig på annars. Enda gången jag verkligen dricker mycket vatten är när jag jobbar. Då kan jag hälla i mig allti från 3 - 4 50cl flaskor. Det låter väl inte så mycket, men det är ungefär vad man hinner under jobbtid. Försöker lära mig dricka Loka, men det är svårt. Det tar emot något så oerhört. Menar, det smakar ju inte ens gott? Bonaqua funkar, men det har dom inte nere på ICA vid skolan. Inte i cafeterian i skolan heller. Nej, bara Loka. Blä! Så vattent i omklädningsrummet i kranen går inte heller att dricka. Vi börjar undra om den är direktkopplad till toaletten? Nej, bättre att ta med hemfrån, vilket man säger varje dag men ändå aldrig kommer ihåg att ta med :) Sen står man där och längtar tills lunchen då man häller i sig flera glas.. fast visserligen dricker jag mjölk varje dag. så.. ja..det är väl inte direkt samma sak.

Min pappa tror att jag är expert på måleri. Det är lite kul! Dock är jag ju inte det, är ju inte ens lärling än ;P Så fort det kommer på tal om ommålningar och sånt så vänder han sig till mig. Sms, ringer eller frågar mig. Det är lite kul :D Det uppskattas massor :) Känner míg bra, vilket är underbart ;D

Var länge sen nu jag såg på Band of brothers. Man kanske skulle sätta sig och ha maraton? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: