thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är lättroad, jag vet!

Kategori: En vardag

Äntligen börjar man känna en ende på jobbet vi gör :)
Idag har de väl annars inte varit så mycket intressant att skriva om. Vi gjorde det vi planerat att göra och åkte hem ganska skapligt (dvs 11). Och ännu en gång förvånar inte våran mentor oss.
Mummel: är * här?
Lärare: Nej, han har ju åkt till Irland
Jag: va?! han skulle ju åka nästa vecka?
Lärare: Nej, han åker idag. Vadå, har han inte sagt det till er?
Jag: Ne.. bruka han göra det?...
Lärare: .. de är sant.

Fanns inga byglar som passade de små rullarna som skolan bara har (undrar vart dom gjort av alla bra rullar?) så vi fick en teleskopbygel :) Fan så frän den var! Det kanske inte låter sådär.. skitfränt för er som inte är målare, men menar, det var underbart att kunna måla utan att använda förlängningsskaft! Bara att skruva på bygeln så får man den lite längre :) Det var ju visserligen bara ren tur att väggarna inte var så höga, så korta lilla jag nådde upp (trotts brist på färg). Nu glömde jag förstårs att ta ett kort på bygeln (inte för jag tror att ni är så värst intresserade av det då men ändå). Neeej nu blir det mat! :) TACOS :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: