thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag.. gå?

Kategori: En vardag

Vid matbordet nyss påminde far min om att vi ska upp tidigt imorgon. -suck-. Jag hade nästan glömt det! Men ja, det kommer vara värt det i längden! Sen frågade han även om jag skull med ut och gå en mil imorgon. Ska fundera på det där litegranna, mene.. ja.. jag och gå långt? Får väl se hur pigg jag är på det imorgon! Men om det är fint väder då, så varför inte? =) Känns som jag börjat lata på mig lite nu.
Ska nog sätta mig och plugga lite nu (ja, trotts att det är fredag och det ska vara inne först om två veckor), men jag passar på medans jag ändå är taggad på det. Menar, när man verkligen inte har energin så sätter man sig ju inte och pluggar. Det blir aldrig så, även om man så önskade. Så plugga sig lite (som ålänningarna skulle sagt).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: