thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jämför aldrig någon med hulken!

Kategori: En vardag

Satt nyss och tecknade, samtidigt som matchen mellan ryssland och frankrike på tv var i bakgrunden. Stackars fransmän, de blir lite utklassade.. men vad hade man tänkt sig, ryssland är ju trotts allt ett av världens bästa lag (fast dock inte om man jämför med kanada. Men dom är odjur, ett lag fullt av hulken). Satt och försökte teckna lite samtidigt, som sagt. Fick till en rätt okej bild, men är inte direkt nöjd ändå. Men jag VET att om jag fortsätter pilla så kommer jag bara bli arg på mig själv för det blir fel och kladdigt. Så ska göra en likadan bild, och sedan fortsätta på den så jag inte förstör orginalet. Pratade även med Joel i telefonen, så blev att börja teckna en logga åt hans band. Eller ja, försöka teckna en logga iallafall (nu när jag inte har mitt ps fungerande). Så fort jag får igång mitt ps, blir det att ta igen bilder som jag vill ha omgjorda. Längtar redan!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    utan PS kan man inte leva :P galet att man blir beroende när man haft det en gång.

    2009-04-27 | 17:20:26

Kommentera inlägget här: