thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kärt barn har många namn

Kategori: En vardag

Bex, Beccolo, Beccson, Beccis, Becco, Becclon, Beccsi, Beccish, Beccsh, Beccosh, Beccon, Beccido, ecca..
Och de är bara mina smeknamn för "becca". Men mest kallas jag för Becca och Thuna. Sällan jag hör hela mitt namn nu mera, alltså "Rebecca". De enda som säger så är mina lärare.. och farmor :). Resten av släkten säger mest "beccis", som jag hört sedan jag var yttepytte ;P

Idag blir det att fira syster. Lundborna (moster och alle) kommer hit, även farmor! :) Kan säga som så att syster har en heeel del paket här inne i mitt rum! Förstår inte varför alla paket jämnt hamnar i mitt rum? Menar, som om jag inte har nog med saker här inne som det är? :D Men ska bli nice att ha dem här igen (moster och alle alltså, inte paketen!), det var ett tag sen man träffade dem nu :) Men längtar mest efter att åka ner till dem i sommar! GE MIG! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: