thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Låg humor, som sagt

Kategori: En vardag

Det märktes idag att det är fredag idag. Mummel fick sitt vanliga skrattanfall. Visserligen var det ju för det där låga skämtet vi körde med. Berättade en sak som jag läste på Egoinas blogg, om att hennes pojkvän (tror jag det var?) hade smsat till Eniro och frågade efter det underligaste namnet. Och så började skämten. Gud, vi är rätt elaka ibland, men ja, med det namnet går det tamefan inte att undvika! Det är ungefär som när någon säger "jag kommer snart!". Jag kan inte låta bli att misstolka. OCH JA, jag misstolkar nästan ALLT =D Kallas ju inte pervo-becca för inget! (Ja, Marcus var så vänlig och döpte mig till det. Sen började fler!). Vi satt även och diskuterade andra världskriget (som jag kan en hel del om vid det här laget). Tex om hur ryssarna var, varför amerikanerna ens la sig och såvidare. Älskar att diskutera sånt, det är nästan de enda jag kan en del om :) Kan inte massor, det påstår jag inte, men en hel del :) Dock är det sällan som någon faktist är villig att diskutera den saken. Förutom min kära far då! =)

Och så var jag jävligt duktig igår med, satte mig och pluggade! Skrev 3 sidor på en timme eller så, och det vara bara G nivån (faktan). Sen jag jag VG (jämförelser) och MVG (olika syner på tex abort, äktenskap). Det kändes ungefär som det brukar göra när jag skiver noveller. Då kan jag sitta i flera timmar och bara skriva och fantisera! I LOVE IT. Finns inget skönare än att bara få leva ut bilder man ser framför sig, och sätta ord på dem :) Dock är det väl inte alla som kanske gillar mitt sätt att skriva på, dvs genren. Skriver mest om otäcka saker, men har inte fått något klagomål på hur jag lägger upp texterna än så länge (vilket känns oerhört positivt!). Ge mig tips! Vill skriva något nytt igen =) Och nej, inget med vampyrer! Syster har tjajat redan. Och jag kan verkligen inget om dem, det blir inte tragiskt! ;P



Thuna - that's me!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: