thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Le slakaland

Kategori: En vardag

Kom hem från lkpg för ett tag sen. Var riktigt nice :) Han lurade in mig i stan där jag absolut inte hittar! Så jag gick där helt förvirrad och skrattade för mig själv :D Så satt vi solen och asgarvade åt ett riktigt lågt skämt (som jag ändå skrattar åt varenda gång jag hör det). Tur för dig att du inte köpte colan ;)

Ja, nu har jag fått total Zero-förbud. Eller ja, all läsk egentligen. Var hos tandläkaren och lagade i onsdags. Han sa att jag måste sluta dricka läsk för jag har 6 tänder som håller på att gå åt helvete. KUL. Och det vart inte roligare när jag kom hem, pappa blev halft galen ;P "JAG HAR JU SAGT DET HELA TIDEN" ..
och så sa han även dessa:
"Nu blir det vatten för din del.. ELLER Fun light saft. INGE mer läsk!!". "Vi tar fram sodastreamern så kan du få bubbelvatten med fun light saft. MYCKET bättre för dig". Så ja.. han var inte direkt glad på mig :D Det låter som om jag inte tar det speciellt seriöst.. men det gör jag faktist. Inte druckit något med riktigt socker i på ett tag. Försöker hålla mig undan för det nu framöver. Har ingen lust att punga ut med över 6000:- för lagningar.. Så nu ska vi hålla oss positiva och dricka masor av Fun light istället.. och vatten.. som förövrigt måste vara det tråkigaste som finns (..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: