thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Med solsken i blick

Kategori: En vardag

Morrn!
Vaknade tidigt idag (utan att bli väckt!!). Visserligen gick jag och la mig relativt tidigt med, men har ont i ryggen och mensvärk, så var lika bra att gå upp! Magen kurrar på det också, så ska gå ner  och ta mina värktabletter och käka lite frukost :) Har en nervös känsla i magen, tror de kan ha med att praktiken närmar sig! Är inte nervös för det egentligen, men just det att ställa om klockan. Phö, det kommer bli jobbigt. Upp kvart över fem (som jag inte gjort sen i sommras) och sedan jobba. Kommer bli nice, eftersom det är mycket jobb utomhus :D Så har jag ju mummel där med ;D Och för er som inte förstått det än, så är mummel = Sara. Varför? Jo, för ibland när hon ska berätta saker så går hon och mummlar fram det, asgarvar och tittar på mig som om jag hörde på ;P

Nej nu blir de frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: