thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Men förf..

Kategori: En vardag

GOD DAMIT! Fick precis en lapp från kk (kvinnokliniken) om att jag fått ändrat datum = FINE, det kan jag stå ut med. Men nu har dom bytt barnmorska! Jag bad specifikt om den jag brukar gå till, eftersom vi har kommit överrens om en hel del saker som vi ska testa.. men nej nu ska jag gå till någon vilt främmande! Visst, det kan ha hänt något, tex att hon blivit ledig eller dyligt, men då kan dom väl ringa till mig och säga det istället för att skicka en lapp om att jag bytt allt! GRR blir irriterad. Har stora problem, och jag har ingen lust att berätta allt från början IGEN.. får hoppas att den nya är bra!!

PHA..MA..F....GRR!

Men mamma kom iallafall nyss hem med ett par nya pilotbrillor till mig :) De förra råkade någon ha sönder, vilket gjorde mig ganska besiken.. men nu ni, nu kommer dem nya fram ;D *happyface*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: