thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Men släppt då!

Kategori: En vardag

Det är nu jag ska skriva ett vettigt inlägg. Men vet ni vad? Jag är inte vettig ikväll. Jag har den där dumma känslan igen, svartsjuka & kär. Men ännu en gång är det falskt. Eller ja, "svartsjukan" är väl inte direkt det, men det kan jag inte roför. Önskar bara att jag kunde släppa det någongång. VARFÖR!? Gahr, släppt det.. NU! Försökte äta bort dem förut, men det gick inte.. Så nu blir jag orolig, för jag det brukar släppa då. Vad har hänt med mig, har jag... vuxit upp?
... SLÄPP NÅGONGÅNG. Eller ska jag gå omkring med det här?! Noway! ;o

Och nu borde jag skriva en viktig sak som jag går och tänker på (inget negativt, så ni kan vara lugna mamma, syster och moster!) Men just därför tänker jag inte skriva det! För min familj är så förbannat nyfikna så, nu ska de få lida pin :D muaha! Hemlis hemlis ;) Få se hur lång tid det tar innan någon utav dem börjar korsförhöra mig för att få veta!

Tog hem resten av mina verktyg från skolan idag. Eller ja, tapetvektyg och spacklar var det väl bara. Men vart sjutton ska jag lägga allt? Kommer inte ihåg att jag hade såhär mycket verktyg! GAHR. Vart jag än går så ligger det verktyg, TROTTS att de ligger nedpackade i påsar och i väskan. Verktyg, arbetskläder, förlängningsskafft.. Vart ska detta sluta?

EN TILL SAK! Vi har fått schema över studentveckan och studentdagen. Det enda jag har att klaga på är att vi äter lunch vid 2. Varför så sent? Menar, vi springer ut vid 3. Stress stress! Men ja, ska bli kul ändå =) Mösspåtagningen är egentligen den 3 juni, men ack nej dom idioterna tänker ju inte på oss "arbetare" som är på praktik. Nej nej, vi existerar inte i den världen. MAN BORDE VARA VAN. Men ack nej!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    varför kan ni inte gå på mösspåtagningen då?

    2009-04-30 | 08:53:07
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • Joel säger:

    Nu blir jag nyfiken :O

    2009-04-30 | 09:45:54

Kommentera inlägget här: