thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mina skor!

Kategori: En vardag

Ojoj så bra jag är! Har skrivit klart hela uppsattsen :) Den ska vara inne om två veckor, och jag är redan klar! YES! Så nu har jag god tid på mig att ändra och kolla genom noga =) Känns kanon! wuuuhuu

Syster och hennes dear friend Johanna sitter därnere och ritar. Satte mig och diskuterade lite olika saker med dem. Bland annat vampyrer. Men så kom vi fram till en ännu bättre sak jag kan skriva om (som jag inte kommer ihåg hur det stavas) men det är en person som kan ändra skepnad :D Nu har jag en grundtanke, nu ska jag bara leva mig in i fantasin och få en kanonbra idé! Är fan på hugget nu med skrivandet! :D

Kollade på mina skor förut. Har fått stora hål i sulorna som är fulla med stenar. Typiskt skateskor! Grr. Men visserligen har jag ju haft dem rätt länge nu. Men vill inte göra mig av med dem! De är så otroligt sköna :D Som förra skorna, de jag har som arbetsskor nu. De har STOORA hål med stora stenar i sig som inte går att ta ur. Men dom var så otroligt sköna att gå i! Nu är de bara nedtrampna och duger inte mer än till målerit. Men det är ju tur det =)


snygga, ey?

här ser man tydligt hålen! (länst till vänster för er som inte ser)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: