thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Om man skulle göra en förminskning?

Kategori: En vardag

Vart en rätt seg dag. Gick på stan med mor och syster, samt maxi. Vi letade klänning, men tror ni jag kom hem med en?  Nej nej. Alla satt så trångt.. hatar att ja stor byst, men just i detta tillfället hatar jag det ännu mer. De satt rätt bra annars, men just över byster - nej nej. Men hittade en som jag kan tanka mig, dock måste jag ha den i medium, annars kommer jag inte kunna andas. Dum som jag va testade jag den bara i small, men ska nog ner och testa den i medium. Den kanske sitter bättre? Jag är verkligen inte van vid åtsittande kläder.. ush!

Sedan var det träning, där emma kom =) Riktigt kul, trotts att dom bara var två idag. Vi diskuterade lite om framtiden, ifall det är så att det inte blir något utav det här laget, att vi tänker högre. Men vi sätter oss positiva, ser framåt. Vem vet, det kanske kommer fler töser =)

Imorgon bär det av till Ullared. Har aldrig vari där, så ska bli intressant (jag som redan ogillar att gå och shoppa). Men ska se om jag kanske hittar lite sommarkläder. Har nästan inget alls. Men blir väl som vanligt vad det gäller mig, hittar inget förutom massa elektronik som jag kastar mig över för att läsa instruktionerna ;P

Kommentarer

  • Matilda säger:

    kanske hittar en bra klänning! mycket på ullared är skit, men man kan hitta många guldkorn!



    men becca, man läser ju inte instruktionerna, men testar ju sig fram ;) mycket roligare :D jag orkar aldrig läsa, jag kan inte hållla mig ifrån det jag köpt :P

    2009-04-27 | 23:14:47
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: