thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Snor och pollenmedicin

Kategori: En vardag

Håja. Gick faktist upp rätt skapligt idag. Runt halv 10 :) Gick en längre promenad med hunden och sedan ner till affären och köpte frallor. Fick ett verkligt sug efter det! Men det var skumt väder. Det är molnigt och inte direkt jättevarmt, men bara därför svettades jag halft ihjäl. Men iof, bättre det än att gå och frysa =)
Så samma sak som varje morgon. Snorig som sjutton och småtjock i halsen. Snoret bara rann och kunde knappt andas. Som vanligt glömde jag min pollenmedicin igårkväll. Men tog en tablett när jag kom hem igen, och en timme senare slutade det rinna och halsen var inte tjock alls längre. Så nu kommer jag inte undan med att säga "jag är inte alergisk mot något". Har haft det såhär de senaste 3veckorna, men nu när Lönnen och de värsta pollenträderna/buskarna blommar ut så har det blivit (ursäkta) men ett rent helvete! Tur det finns medicin :)


9 månader och 3 dagar. Hur har jag stått ut? Det förstår jag inte själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: