thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Träning och färgning

Kategori: En vardag

Blir gym idag istället för imorgon. Pappa ska nämligen på styrelsemöte imorgon, så han kommer inte hinna. Men det klagar inte jag på, jag kände för att träna redan igår :) Har redan börjat märka skilnad. Mina magrutor har börjat komma tillbaka (även fast det är en bit kvar på så som jag vill ha det) och ryggen är betydligt mycket bättre! Har fortfarande lite ont, men verkligen inte på samma sätt som jag hade förut. Dock tror jag nog att när maddes ben läkt, så ska jag flörta om lite massage. Få bort de värsta knölarna i ryggen. Hon gjorde det kanon bra sist! :)

Ska även färga håret idag :) Kan behövas! Har någon skum färg nu.. som.. jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är för nyans. Någon slags.. ljusbrun, missfärgat.. ja.. kan inte förklara helt enkelt! Synd bara att färgen aldrig stannar som den ska. Den rinner bara av hela tiden.. men ja, brun i några veckor iallafall! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: