thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ullared!

Kategori: En vardag

Kom hem från ullared för någon timme sedan. Har vart uppe sen 03.45, så är rätt sliten. Och givetvis dog min digitalkamera när jag skulle ta kort på det jag köpt, så tog ett par bilder med mobilen. SÅ URSÄKTA DEN DÅLIKA KVALITÉN! (Och ursäkta eventuella stavfel, men är gaaanska trött!)




Behändig matlåda till praktiken


Bebisfillingar till den lille som kommer i dec.
(Detta var bara ett måste, ungen kommer rocka i dessa!)



Harley Davidson badbyxor (som sitter pefekt, i love'em!)


Hittade mina favomascara till lägre pris!


Hittade dessa skönheter! ÅH, jag älskar dem. De sitter totalt perfekt!
(Trotts att mor och syster fick övertala mig rätt länge att köpa dem)

 
Två toppar (tog ett tag innan jag hittade dem)
(klicka för större bild)


Två nya skjortor (dock trottsade mamma på att vetala den gråa
fråga mig inte varför!) Men de sitter iallfall bra, så nu behöver jag
inte springa och leta på stan som en idiot =)
(btw, den till vänster är röd/svart/vit, men det röda ville inte synas på bild)


och titt på fan, jag hittade en tjock tröja! Hur skön som hellst, kommer
passa underbart nu på sommarkvällar då det blir lite kallt!


Fick en mysfilt av mamma med. och BÅTAR! Jag ÄLSKAR båtar!
Varför jag fick den var för att det var svinkallt på bussen när vi åkte ner..
Men när vi skulle hem behövdes den inte ens! Men ja, det skadar aldrig
att ja en filt extra hemma =)


En sportväska (av märket umbro). Min andra umbroväska har jag alla mina
verktyg i, så den har blivit lite förstörd. Passade på att köpa en ny eftersom den var så billig!


Och såklart, kopp-oman som jag är så hittade jag koppar jag ville ha!
Mor betalade, (fråga inte varför!) Men hon ville väl bidra eftersom det är "flyttahemifrån-saker".
Min lägenhet kommer troligtvis bestå av 80% koppar ;)
Fick iallafall 4st sånahär!


Så vann jag den här på lottodragningen vi hade på bussen!
Jag vann först, så fick välja precis vad jag ville och såklart tog jag mössan ;)
har letat efter en sånhär, men aldrig hittat en som passar.
Och om jag hade tur då, den här är EXAKT en sån jag letat efter!


Ja, det var väl allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: