thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Underbart!

Kategori: En vardag

Blev totalchockad idag. Fick reda på att jag ska få en til kusin :D OCH att moster och alle ska gifta sig!!
Är hur glad som hellst! :D 4 juni blir det bröllop! De kommer imorgon med för att hjälpa till med tågbokningarna :) Dessvärre så kräver moster att jag måste ha klänning.. eller ja, alle gör det ;P Funderar fall man kanske ska se om man hittar en fin som man även kan ha på studenten? Eller, vad säger du matilda? Vill du hjälpa mig? ;)

Är så underbart glad nu! :D AAH! Sen blev jag ännu gladare av att jag kan boka ett rum i deras nya hus som dom ska köpa! Så om jag vill, kan jag flytta ner dit till dem :D Nu blir det tänkande kan jag lova! ^^

Kommentarer

  • Matilda säger:

    "4 juni blir det bröllop!" vet du vad första tanken var "YES HON MÅSTE HA KLÄNNING! DÅ KAN HON HA SAMMA PÅ STUDENTEN!" så fortsätter jag läsa och ser "Dessvärre så kräver moster att jag måste ha klänning.. eller ja, alle gör det ;P Funderar fall man kanske ska se om man hittar en fin som man även kan ha på studenten? Eller, vad säger du matilda? Vill du hjälpa mig? ;)"



    Yes, äntligen! jag hjälper, om jag gör! :D

    2009-04-10 | 22:45:14
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: