thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Släpp det

Kategori: En vardag

Är det något jag lärt mig det senaste året (förutom att brespackla ordentligt) så är det att inte ta åt sig av allt. Inte hänga upp sig på saker helt i onödan, utan bara säga till sig själv "släpp det". Jag har fått höra det enda sedan jag var liten, "du hänger upp dig på saker i onödan", men det är först nu jag inser vad orden "släpp det" innebär. Det är onödigt att haka upp sig på saker, grubbla i dagar. "Släpp det" låter kanske dåligt i vissa öron, men för mig är det pepptalk. Det har kommt att betyda mycket för mig de senaste året, har börjar inse det nu!
Har därför hittat en tatuering jag ska ta, någon gång efter sommaren. Inte värt nu när värmen kommer och men inte får vara i solen eller bada med den ;) visserligen hoppas jag innerligt att jag får jobba hela sommaren (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: