thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Yes, äntligen!

Kategori: En vardag

Nu har jag hämtat ur min studentmössa :D Den skickades aldrig hem utan kom till skolan istället (vilket jag tycker man borde fått mail om?) Aja, huvudsaken är att jag äntligen fått den :) Känns bara lite overkligt att det snart bara är en månad kvar. Men det ska bli kul för det :D
Imorgon blir det besök på KK, ser halft som halft fram mot det. Men ja, får bita ihop om jag ska ha hjälp ;) Lite segt bara att jag har tid vid 15.45 (+ en del förseningar som det alltid är). Men hoppas det ska gå bra iallafall :)

Ja just det! Vi köpte hem Ben & Jerry glass för första gången. SVINDYR! Det var med kakdegssmak! Vet inte riktigt vad jag ska säga om den, den smakar ju inte hemskt iallafall :) Men gillar att det finns små chokladbitar i, annars hade det varit enformigt. Har inte ätit mycket alls av den, men var bara tvungen att testa för att se! ^^

Kommentarer

  • Robin säger:

    Billigare att köpa en Euroshopper-glass och smula i egna kakor. Åtminstone billigare :D

    2009-04-22 | 23:10:09
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: