thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Childs of fear

Kategori: En vardag

Känns som jag inte direkt har något att skriva här längre? Kanske för jag inte har så mycket tid direkt? ;P

Planerar in en resa till lund nu. Ska fråga chefen imorgon om det är okej just den veckan att jag tar ledigt. Men det borde inte vara något problem. Funderar på vecka 35. Och om det är okej för M & A att jag kommer ner på antingen fredagen eller lödagen vecka 34. Ska ringa dem imorgon, så fort jag pratat med chefen :)

Kommentarer

  • Robin säger:

    Varför ringa? Dom läser ju bloggen ;p

    2009-08-02 | 15:58:30
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/
  • Robin säger:

    Du får lära dig att boka själv ;)

    Då kan du även överraska dem ;)

    2009-08-02 | 19:14:05
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/
  • M & A säger:

    Lyssna på Robin,vi läser faktiskt bloggen men det går bra att ringa ändå :-)

    2009-08-02 | 19:34:07

Kommentera inlägget här: